Il mio salone di riferimento , da oltre 10 anni. Consiglio.
Styled by Pascal •
Ladies' HaircutsShow all…
Rossella•about 2 months ago
Verified review
Il colore troppo chiaro e troppo freddo, l’avevo chiesto più caldo ma comunque molto bella la schiaritura. Il taglio fatto perfetto. Ambiente molto bello e molto accogliente.
Styled by Arcangelo •
Ladies' HaircutsShow all…
Veronica•about 2 months ago
Verified review
Filippo è stato bravo, attento e preciso nel seguire le indicazioni, ottima piega che ha tenuto per diversi giorni!
Styled by Filippo •Ladies' Haircuts
Marta•about 2 months ago
Verified review
Pascal did a fantastic job with my hair, I am so happy!! The colour is very natural and it blends perfectly with my base colour. He also did a great haircut. Thank you Pascal, I will be back!