Excellent experience today! The ladies in the salon are very personable and excellent in their expertise. They quickly put you at ease and are so friendly you feel like you are having coffee with friends. My hair came out beautiful and exactly the way I wanted it. Will definitely continue coming here for all my future hair needs!!
Eseguito Giusy
Caselyn•quasi 3 anni fa
Recensione verificata
Mi sono trovata benissimo,accoglienza super e tanta tanta simpatia,taglio bellissimo,sono molto soddisfatta,veramente bravissime,lo consiglio caldamente
Eseguito Giusy
Alessandra (.•quasi 3 anni fa
Recensione verificata
Un posto nel cuore
Eseguito Giusy
Erica (Alpe) S.•quasi 3 anni fa
Recensione verificata
Salone professionale e ambiente rilassante. Lo consiglio